Опубликовано ssu-filippov в 1 февраля, 2011 - 00:00 Опыт был проведён в Ванкувере на ускорителе TRIUMF.
Исследователи заставили видоизменённые
атомы гелия вести себя как атомы водорода. Это позволило проверить
предположения о влиянии атомной массы реагирующего элемента на
химические реакции.
«Учёные бомбардировали потоком мюонов смесь гелия, молекулярного
водорода и аммиака», — пишет New Scientist. Некоторые атомы гелия
захватывали мюоны, при этом данные отрицательные ча
... Читать дальше »
Горизонтальный перенос генов – ключевой фактор эволюционных изменений организма бактерий
Опубликовано ssu-filippov в 1 февраля, 2011 - 04:00
В ходе проведения очередного исследования
учёные из института Пастера и университета Мериленда показали, что новые
способности у бактерий (например, устойчивость к антибиотическим
препаратам) развиваются в основном за счёт получения соответствующих
генов от других бактерий.
Рис. 1. Небольшая группа
грамположительных бета-
гемолитических стрептококков.
Вимоги щодо практичного володіння видами мовленнєвої діяльності
1. Читання
Вступник розуміє прочитані автентичні тексти різних жанрів і стилів, у
тому числі сучасну художню прозу обсягом до 2000 друкованих знаків, що
відображають реалії життя та відповідають віковим особливостям
випускників шкіл. Тексти можуть містити до 5% незнайомих слів, про
значення яких можна здогадатися, та 2% незнайомих слів, які не
перешкоджають розумінню тексту загалом.
Оцінюється рівень розуміння тексту, уміння узагальнювати зміст
прочитаного, виокремлювати ключ
... Читать дальше »
Біологія – наука про живу природу. Зв’язки біології з іншими науками.
Рівні організації живої матерії. Основні методи біологічних досліджень.
Наукові поняття в біології (факт, гіпотеза, теорія, закон). Проблеми
пізнання суті життя. Основні ознаки живого.
1. ХІМІЧНИЙ СКЛАД ЖИВИХ ОРГАНІЗМІВ. БІОЛОГІЧНО ВАЖЛИВІ РЕЧОВИНИ
Особливості хімічного складу живих організмів. Співвідношення хімічних
елементів у живій та неживій природі. Властивості води та її функції в
організмі. Гідрофільні та гідрофобні сполуки. Солі та інші неорганічні
речовини живих істот.
Органічні сполуки клітини та їхня загальна характеристика. Поняття про
мономери і біополімери. О
... Читать дальше »
План місцевості. Поняття про план місцевості. Горизонт. Сторони
горизонту. Способи орієнтуван я на місцевості. Призначення та побудова
компаса. Азимут. Масштаб і його види. Абсолютна і відносна висоти точок
місцевості. Використання планів у практичній діяльності людей
Географічна карта. Поняття про географічну карту. Основні відмінності
географічної карти від плану місцевості. Типи карт. Вимірювання
відстаней по карті за допомогою масштабу. Зображення нерівностей
поверхні місцевості горизонталями. Шкала висот і глибин. Особливості
картографічного зображення. Градусна сітка на карті та її елементи.
Географічна широта і довгота. Окомірна зйомка місцевості. Значення карти
в житті та господарській діяльності людини.
Поява та розселення людей на території України. Поширення землеробства й
скотарства на землях України. Кочовики за раннього залізного віку.
Заснування античних міст-колоній у Північному Причорномор’ї та Криму.
Перші писемні згадки про давніх слов’ян (венедів, антів, склавинів).
Велике розселення слов’ян.
Дати:
IV - середина III тис. до н.е. – розселення племен трипільської культури на території України;
V - VII ст. – Велике розселення слов’ян.
Поняття та терміни: «історичні джерела», «археологічна
культура», «палеоліт», «мезоліт», «неоліт», «бронзовий вік», «ранній
залізний вік», «ремесло», «осілий спосіб життя», «кочовий спосіб життя»,
«колонізація».
Вимоги щодо практичного володіння видами мовленнєвої діяльності
1. Читання
Вступник розуміє прочитані автентичні тексти різних жанрів і стилів, у
тому числі сучасну художню прозу обсягом до 2000 друкованих знаків, що
відображають реалії життя та відповідають віковим особливостям
випускників шкіл. Тексти можуть містити до 5% незнайомих слів, про
значення яких можна здогадатися, та 2% незнайомих слів, які не
перешкоджають розумінню тексту загалом.
Оцінюється рівень розуміння тексту, уміння узагальнювати зміст
прочитаного, виокремлювати ключові слова та визначати значення
незнайомих слів за контекстом.
Вимоги щодо практичного володіння видами мовленнєвої діяльності
1. Читання
Вступник розуміє прочитані автентичні тексти різних жанрів і стилів, у
тому числі сучасну художню прозу обсягом до 2000 друкованих знаків, що
відображають реалії життя та відповідають віковим особливостям
випускників шкіл. Тексти можуть містити до 5% незнайомих слів, про
значення яких можна здогадатися, та 2% незнайомих слів, які не
перешкоджають розумінню тексту загалом.
Оцінюється рівень розуміння тексту, уміння узагальнювати зміст
прочитаного, виокремлювати ключові слова та визначати значення
незнайомих слів за контекстом.
Звуки речи. Гласные и согласные звуки. Согласные твёрдые и мягкие,
звонкие и глухие. Обозначение мягкости согласных на письме. Знаки
письма. Алфавит. Слог. Основные правила переноса. Ударение. Гласные
ударные и безударные, их произношение и обозначение на письме.
Основные орфоэпические нормы.
Безударные гласные в корне слова. Согласные в корне слова.
ЛЕКСИКОЛОГИЯ. ФРАЗЕОЛОГИЯ
Слово и его роль в языке. Лексическое значение слова. Однозначные и
многозначные слова. Прямое и переносное значение слова. Группы слов по
значению: синонимы, антонимы, омонимы.
Словарное богатство русского языка. Общеупотребительные (нейтральные) и
стилистически окрашен
... Читать дальше »
Вимоги щодо практичного володіння видами мовленнєвої діяльності
1. Читання
Вступник розуміє прочитані автентичні тексти різних жанрів і стилів, у
тому числі сучасну художню прозу обсягом до 2000 друкованих знаків, що
відображають реалії життя та відповідають віковим особливостям
випускників шкіл. Тексти можуть містити до 5% незнайомих слів, про
значення яких можна здогадатися, та 2% незнайомих слів, які не
перешкоджають розумінню тексту загалом.
Оцінюється рівень розуміння тексту, уміння узагальнювати зміст
прочитаного, виокремлювати ключові слова та визначати значення
незнайомих слів за контекстом.
2. Письмо
Вступник володіє функціональними стилями писемного мовле
... Читать дальше »
Програма відповідає змісту дисципліни, яка вивчається в середній школі.
Готуючись до зовнішнього незалежного оцінювання, учень повинен приділити
увагу теоретичним основам хімії — однієї з природничих наук, що
формують наукове розуміння навколишнього світу.
Учню необхідно уміти застосовувати теоретичні знання для характеристики
класів речовин, окремих сполук, розкриваючи залежність властивостей
речовин від їхньої будови; розв’язувати типові розрахункові задачі;
складати рівняння хімічних реакцій, що відображають генетичний зв’язок
між класами неорганічних і органічних сполук; знати властивості речовин,
які широко використовуються в суспільному господарстві та побуті;
розуміти наукові принципи найважливіших хімічних виробництв.