Сайт об интересной и научно-технической информации
Четверг, 02.05.2024, 13:39
Меню сайта

Категории раздела
Новости наномира [203]
Новости материаловедения [90]
Влияние водорода на свойства сталей [9]
Водородная энергетика [28]
Новости образования [164]
Новости IT [574]
Сообщения о наиболее важных и интересных событиях [399]
Здоровье [247]
Разное [662]
новости науки и техники [588]
компьютерные игры [33]
программирование [6]
СЕКС SEX [73]
ВОДОРОД [34]
ПСИХОЛОГИЯ [61]
ЮМОР [6]
Это интересно [33]
Путешествия [20]
Сплавы [23]
Стали [0]
Кинокритика [3]
ТРИБОЛОГИЯ [3]
Разрушение материалов [0]
Чугуны [0]
Альтернативная энергетика [6]
Кинокритика [2]
Наука й техніка [1]
на український мові
Wissen [2]
Science and Development [42]
НОВОСТИ УКРАИНЫ [43]
МИРОВЫЕ НОВОСТИ [12]
АВТОМОБИЛЬНЫЕ НОВОСТИ [48]
МОДА [6]
СПОРТ, SPORT [28]
АРХИТЕКТУРА [1]
НЕВЕРОЯТНОЕ [0]
ИСТОРИЯ [1]
ИСТОРИИ ИЗ ЖИЗНИ [0]

Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Форма входа

Поиск

Календарь

Архив записей

Реклама
  • Сайт Колесникова Валерия Александровича
  • Краснодонский факультет Инженерии и Менеджмента
  • FAQ по системе
  • Английский язык для всех
  • Форум по английскому языку

  • Главная » 2010 » Июнь » 20 » Електромобілі: Німеччина гальмує, Азія тисне на газ
    18:45
    Електромобілі: Німеччина гальмує, Азія тисне на газ

    Електромобілі: Німеччина гальмує, Азія тисне на газ

     

    На перший погляд, електромобілі - кращі за звичайні. Вони не залежать від нафти чи газу і не забруднюють довкілля. Але їх поки мало. Якщо ж технологічний прорив і станеться, то в Азії, а не в Європі.

     

    Через десять років вулицями Німеччини мають їздити 10 мільйонів електромобілів. Принаймні, таку мету проголосив уряд ФРН. Таким чином, найближчим часом «електромобільного прориву» не очікується. Поки що в Німеччині їздять 40 мільйонів машин із традиційними двигунами.

    Зовсім інша ситуація в Азії. У першу чергу в Японії, де електромобілі вже стали реальністю, хоча їх поки не так багато. Але найголовнішим ринком для нових автомобільних технологій обіцяє стати Китай. Віднедавна там продається більше мотоциклів з електричним двигуном, ніж із традиційним. В автомобільній галузі китайці теж вийшли вперед, каже Міхаель Карус, організатор конгресу з питань електромобільності в Бонні.

    «У Китаї почалося перше серійне виробництво у пристойній кількості. Компанія BYD торік виробила та продала – головним чином у Китаї та США – шість тисяч електромобілів», - каже Карус. За його словами, в Європу практично не потрапила жодна з цих машин.

    Німцям не подобається короткий пробіг електромобілів

    Повільне поширення електромобілів у Німеччині та Європі експерт пояснює їхніми недоліками у порівнянні зі звичайними машинами. У першу чергу – короткий пробіг. У більшості автомобілів заряд акумулятора закінчується через 100 кілометрів. Звичайні машини можуть проїхати від заправки до заправки, як правило, у шість разів більше. Отже, в очах німецьких покупців електромобіль поки що програє.

    У Китаї власники машин тримають планку не так високо, каже Жан-Франсуа Тремблі, який проводив опитування в США, Китаї, Європі та Японії на замовлення консалтингової компанії Ernst & Young. «У Китаї є чимало автовласників, які купили свою першу машину два-три роки тому. У них не таке ставлення до автомобіля, як у німців, які за своє життя були власниками, наприклад, десятьох Volkswagen Golf».

    Власники електромобілів, які хочуть користуватися ними як звичайними, дуже швидко розуміють, що це дороге задоволення. Тут справа в акумуляторах, каже професор Дірк Уве Зауер з Технічного університету в західнонімецькому Аахені. Якщо в наступні десять років акумуляторні батареї для електромобілів подешевшають вдвічі, Зауер розраховує так: «Якщо ви хочете проїхати 100 кілометрів, для цього потрібні 15 кіловат-годин, якщо це більш-менш економна машина. Тобто витрати на акумулятор становлять приблизно 4500 євро. За такою ціною виробники автомобілів купують акумулятори»,- каже Сандер. Таким чином, за співвідношенням пробігу й ціни електромобілі поки що програють.

    Різні підходи до зарядження акумуляторів

    Акумулятори – не єдина проблема електромобілів. Де можна їх заряджати? І як довго триває цей процес? Погляди на ці питання різняться, показав боннський конгрес з питань електромобільності. У Німеччині вважається, що потрібна розгалужена мережа заправних станцій. А для цього потрібні велетенські інвестиції енергетичних концернів.

    У Сінгапурі обрали інший підхід, каже Ян Кроні з фірми Eonlux. Там вирішили, що звичайної розетки має бути достатньо для того, щоб зарядити автомобільний акумулятор. «Автомобілі в середньому простоюють 22 години на добу, тобто їх не використовують. За таких умов не проблема, якщо процес зарядження триває вісім годин»,- каже Кроні. Однак це можливо лише тоді, якщо машина в середньому щодоби долає не більше 30-40 кілометрів.

    Нарешті ще одна проблема – компоненти для автомобільних акумуляторів. Один із них – літій. Його запаси в світі розподілені нерівномірно, каже професор Зауер з Аахенського університету: «Великі запасі є в Болівії, Чилі, Бразилії, власні резерви є в Китаю. Ось майже і все. У порівнянні з цим нафтовий картель – дитячі забавки. Це може стати проблемою».

    Автор: Андреас Бекер / Роман Гончаренко

    Редактор: Захар Бутирський

    http://www.dw-world.de/dw/article/0,,5708349,00.html

    Категория: новости науки и техники | Просмотров: 398 | Добавил: Professor | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    Имя *:
    Email *:
    Код *:
    Copyright MyCorp © 2024
    Сделать бесплатный сайт с uCoz