Сайт об интересной и научно-технической информации
Суббота, 11.05.2024, 11:02
Меню сайта

Категории раздела
Новости наномира [203]
Новости материаловедения [90]
Влияние водорода на свойства сталей [9]
Водородная энергетика [28]
Новости образования [164]
Новости IT [574]
Сообщения о наиболее важных и интересных событиях [399]
Здоровье [247]
Разное [662]
новости науки и техники [588]
компьютерные игры [33]
программирование [6]
СЕКС SEX [73]
ВОДОРОД [34]
ПСИХОЛОГИЯ [61]
ЮМОР [6]
Это интересно [33]
Путешествия [20]
Сплавы [23]
Стали [0]
Кинокритика [3]
ТРИБОЛОГИЯ [3]
Разрушение материалов [0]
Чугуны [0]
Альтернативная энергетика [6]
Кинокритика [2]
Наука й техніка [1]
на український мові
Wissen [2]
Science and Development [42]
НОВОСТИ УКРАИНЫ [43]
МИРОВЫЕ НОВОСТИ [12]
АВТОМОБИЛЬНЫЕ НОВОСТИ [48]
МОДА [6]
СПОРТ, SPORT [28]
АРХИТЕКТУРА [1]
НЕВЕРОЯТНОЕ [0]
ИСТОРИЯ [1]
ИСТОРИИ ИЗ ЖИЗНИ [0]

Статистика

Онлайн всего: 3
Гостей: 3
Пользователей: 0

Форма входа

Поиск

Календарь

Архив записей

Реклама
  • Сайт Колесникова Валерия Александровича
  • Краснодонский факультет Инженерии и Менеджмента
  • FAQ по системе
  • Английский язык для всех
  • Форум по английскому языку

  • Главная » 2010 » Июль » 25 » Чому поїзди в Німеччині часто ламаються
    15:43
    Чому поїзди в Німеччині часто ламаються

    Чому поїзди в Німеччині часто ламаються

     

    Німецька техніка – найкраща в світі? Як би не так. Пасажири німецької залізниці думають інакше. Швидкісні поїзди концерну Siemens знову і знову ламаються. Останній гучний випадок - несправні кондиціонери.

     

    Колись німецька залізниця пишалася своїми швидкісними поїздами ICE (InterCityExpress). Комфортабельні, швидкі та надійні, як усе німецьке – так їх рекламує виробник, електротехнічний концерн Siemens. До речі, віднедавна він успішно експортує їх до сусідньої з Україною Росії.

    Але в самій Німеччині поїзди ICE дедалі частіше ламаються. Останній гучний випадок трапився в середині липня, коли в Німеччині стояла сильна спека. У багатьох поїздах 2-го покоління відмовили кондиціонери, в результаті чого їхнім пасажирам стало погано й чимало з них завершили подорож у лікарні. Щоправда, серйозно ніхто не постраждав. Тепер усім, хто звернувся до лікаря, виплатять компенсації – по 500 євро.

    Проблеми з поїздами ICE виникають не перший раз. То в них виявляються несправними колеса, в результат чого поїзд може зійти з рейок на швидкості до 300 кілометрів на годину. А недавно в одного поїзда на ходу випали двері, вдаривши зустрічний состав. Обійшлося без травм, але інцидент дав поштовх дискусії про якість поїздів made in Germany.

    Проблема в недостатньому обслуговуванні

    Проблема серед іншого в тому, як сьогодні будують поїзди, вважає експерт з питань залізничного транспорту, професор Ґюнтер Леффлер з Технічного університету в Дрездені. «Раніше поїзди робили з великим запасом безпеки, - сказав експерт в інтерв’ю інформаційному порталу tagesschau.dе. -  Сьогодні є точні розрахунки навантаження, і поїзд розрахований саме на це навантаження». Якщо навантаження зростає, техніка не витримує.

    Поїзди ICE, на думку Леффлера, є «найбільш високоякісними в Європі», але їхнє технічне обладнання занадто складне, що й призводить до аварій. При цьому експерт Дрезденського технічного вузу не вважає, що в цьому провина лише виробника. Інженери концерну Siemens розробляють поїзди на замовлення державного концерну Deutsche Bahn («Німецька залізниця»). Леффлер вважає, що головна причина аварій – недостатнє обслуговування поїздів, тобто їх дуже рідко ремонтують та оновлюють деталі.

    Після відмови кондиціонерів у поїздах другого покоління ICE Deutsche Bahn зробила висновок – кондиціонери буде повністю модернізовано.

    Роман Гончаренко / Захар Бутирський / dpa / tagesschau.de

     

    Roman Goncharenko


    http://www.dw-world.de/dw/article/0,,5829335,00.html

    Категория: Разное | Просмотров: 370 | Добавил: Professor | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    Имя *:
    Email *:
    Код *:
    Copyright MyCorp © 2024
    Сделать бесплатный сайт с uCoz