Сайт об интересной и научно-технической информации
Среда, 08.05.2024, 21:32
Меню сайта

Категории раздела
Новости наномира [203]
Новости материаловедения [90]
Влияние водорода на свойства сталей [9]
Водородная энергетика [28]
Новости образования [164]
Новости IT [574]
Сообщения о наиболее важных и интересных событиях [399]
Здоровье [247]
Разное [662]
новости науки и техники [588]
компьютерные игры [33]
программирование [6]
СЕКС SEX [73]
ВОДОРОД [34]
ПСИХОЛОГИЯ [61]
ЮМОР [6]
Это интересно [33]
Путешествия [20]
Сплавы [23]
Стали [0]
Кинокритика [3]
ТРИБОЛОГИЯ [3]
Разрушение материалов [0]
Чугуны [0]
Альтернативная энергетика [6]
Кинокритика [2]
Наука й техніка [1]
на український мові
Wissen [2]
Science and Development [42]
НОВОСТИ УКРАИНЫ [43]
МИРОВЫЕ НОВОСТИ [12]
АВТОМОБИЛЬНЫЕ НОВОСТИ [48]
МОДА [6]
СПОРТ, SPORT [28]
АРХИТЕКТУРА [1]
НЕВЕРОЯТНОЕ [0]
ИСТОРИЯ [1]
ИСТОРИИ ИЗ ЖИЗНИ [0]

Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Форма входа

Поиск

Календарь
«  Март 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

Архив записей

Реклама
  • Сайт Колесникова Валерия Александровича
  • Краснодонский факультет Инженерии и Менеджмента
  • FAQ по системе
  • Английский язык для всех
  • Форум по английскому языку

  • Главная » 2011 » Март » 8 » BMW надолужує відставання в «електричній» ніші
    09:59
    BMW надолужує відставання в «електричній» ніші

    BMW надолужує відставання в «електричній» ніші

     

    BMW боїться проґавити прихід «електричної епохи» в автопромисловості. Мюнхенський виробник автомобілів преміум-класу представив нову марку, під якою з 2013 року випускатимуться електричні та «гібридні» машини.

     

    Під маркою «BMW i» вже за два роки з конвеєра заводу у Лейпцигу сходитимуть електромобілі та спортивні авто з гібридним двигуном. «Виходячи на ринок із субмаркою «BMW i», ми у майбутньому орієнтуватимемося на клієнтів, для яких одночасно важлива і екологічність, і ексклюзивність продукту», - заявив під час презентації керівник відділу розробок Клаус Дреґер.

    Перша серія передбачатиме дві моделі – i3 та і8. Розрахований на чотири місця і3 має стати «автомобілем для міста» - компактним і маневреним. Зробивши ставку на електромобільність, мюнхенці не стали переорієнтовуватися на нові прошарки автомобілістів. Як і нинішні бензинові BMW, їхні електричні побратими будуть задоволенням для багатих. Концерн називає цінове вікно у межах 30-40 тисяч євро за «міський» і3. При цьому аналітики схиляються радше до верхньої планки.

    Ставка на легкість та аеродинамічність

    Клаус Дреґер: Bildunterschrift: Großansicht des Bildes mit der Bildunterschrift:  Клаус Дреґер: "екологічність і ексклюзивність" Літера «і» у позначенні субмарки символізуватиме інновативність, зазначив Дреґер, відповідаючи на запитання журналістів. Як видно зі схематичних зображень, дизайнери дали розгулятися своїй фантазії. Вони зазначають, що головна мета футуристичного дизайну – висока аеродинамічність. Реалізувати задум дозволить карбон – легкий і гнучкий вуглепластик.

    Хоча і3 й не гоночний автомобіль, аеродинаміка має для нього ключове значення, каже Клаус Дреґер. Адже мінімізація спротиву зменшує споживання електрики, отже – зростає пробіг авто на одній зарядці. Нині саме навколо максимального пробігу точиться боротьба між розробниками електромобілів. BMW у цій боротьбі робить ставку на кузови з карбону. «Волокна карбону дорожчі за сталь або пластик. Але їхня перевага – легкість. Вага кузову з карбону удвічі менша за сталевий», - зазначає інженер мюнхенського концерну Ульріх Кранц. Кузов і3 з карбону буде на 300 кілограмів легшим, ніж еквівалент зі сталі. Ця економія дозволяє також компенсувати велику вагу батарей, яка є одним з недоліків електромобілів.

    Футуристичні кузови з карбонуBildunterschrift: Футуристичні кузови з карбону

    Майже півмільярда євро інвестицій

    Налагодження лінії виробництва електромобілів у Лейпцигу потребуватиме 400 мільйонів євро інвестицій, буде створено 800 нових робочих місць. Однак на запитання, скільки ж електромобілів зійде 2013 року з конвеєрів лейпцизького заводу, у концерні конкретної відповіді не дають. «Ми в Німеччині поставили собі мету – до 2020 року на наших дорогах має бути один мільйон електромобілів. Ми хочемо, щоби значна частина цих авто була виробництва BMW», - заявив керівник відділу розробок Клаус Дреґер.

    Виробники розуміють, що для успішного продажу електромобілів вже нині потрібні інвестиції в інфраструктуру. Менеджмент BMW виділив 73 мільйони євро, які буде інвестовано у компанії, які займаються розробкою інновативних рішень для електромобільності. Йдеться про «розумні навігаційні системи», що надаватимуть інтерактивну інформацію про електрозаправки та наявність місць для парковки, а також про нові моделі «каршейрінґу» - публічного використання автомобілів у містах.

    Автори: Тауфіґ Халіл/Євген Тейзе
    Редактор: Леся Юрченко


    http://www.dw-world.de/dw/article/0,,14861102,00.html
    Категория: Сообщения о наиболее важных и интересных событиях | Просмотров: 425 | Добавил: Professor | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    Имя *:
    Email *:
    Код *:
    Copyright MyCorp © 2024
    Сделать бесплатный сайт с uCoz