Сайт об интересной и научно-технической информации
Четверг, 16.05.2024, 12:28
Меню сайта

Категории раздела
Новости наномира [203]
Новости материаловедения [90]
Влияние водорода на свойства сталей [9]
Водородная энергетика [28]
Новости образования [164]
Новости IT [574]
Сообщения о наиболее важных и интересных событиях [399]
Здоровье [247]
Разное [662]
новости науки и техники [588]
компьютерные игры [33]
программирование [6]
СЕКС SEX [73]
ВОДОРОД [34]
ПСИХОЛОГИЯ [61]
ЮМОР [6]
Это интересно [33]
Путешествия [20]
Сплавы [23]
Стали [0]
Кинокритика [3]
ТРИБОЛОГИЯ [3]
Разрушение материалов [0]
Чугуны [0]
Альтернативная энергетика [6]
Кинокритика [2]
Наука й техніка [1]
на український мові
Wissen [2]
Science and Development [42]
НОВОСТИ УКРАИНЫ [43]
МИРОВЫЕ НОВОСТИ [12]
АВТОМОБИЛЬНЫЕ НОВОСТИ [48]
МОДА [6]
СПОРТ, SPORT [28]
АРХИТЕКТУРА [1]
НЕВЕРОЯТНОЕ [0]
ИСТОРИЯ [1]
ИСТОРИИ ИЗ ЖИЗНИ [0]

Статистика

Онлайн всего: 5
Гостей: 5
Пользователей: 0

Форма входа

Поиск

Календарь

Архив записей

Реклама
  • Сайт Колесникова Валерия Александровича
  • Краснодонский факультет Инженерии и Менеджмента
  • FAQ по системе
  • Английский язык для всех
  • Форум по английскому языку

  • Главная » 2010 » Июнь » 23 » Правильные ответы на тестирование по зарубежной литературе 2008 года (укр.)
    06:40
    Правильные ответы на тестирование по зарубежной литературе 2008 года (укр.)

    Правильные ответы на тестирование по зарубежной литературе 2008 года (укр.)



    Скачать ответы по зарубежной литературе (191 кБ) →
    Посмотреть ответы на другие тесты →

    Примітка:
    Переглянути статистику тестування і результати учасників ЗНО з зарубіжної літератури можна на сторінці
    "Інформація про результати ЗНО"
    Правильні відповіді на додаткову сесію ЗНО із зарубіжної літератури



    № і зміст ТЗ
    Правильна відповідь (ключ)
    Відповідність завдань вимогам програм, підручникам, посібникам, затвердженим МОНУ, академічним довідковим виданням
    1. Який зпоміж перелічених творів починається рядками: «Гнів оспівай, о богине, нащадка Пелея Ахілла згубний, що дуже багато ахеям лиха накоїв…»?
    А «Іліада»; Б «Одіссея»; В «Божественна комедія»; Г «Енеїда».
    «Іліада» 1) Гомер. Іліада: Пер. Н.Ніщинського.
    2) Програма зовнішнього незалежного оцінювання із зарубіжної літератури // Зовнішнє незалежне оцінювання навчальних досягнень випускників загальноосвітніх навчальних закладів 2008 року / Схвалено МОНУ, лист 1/118867 від 10.12.2007: Інформаційні матеріали (далі ЗНО2008). – К.: УЦОЯО, 2007. – С. 6878.
    2. До якого жанру належить твір, герой якого виголосив: «Не думайте, що то з сваволі й гордощів мовчу я, – в грудях серце розривається, коли погляну на оцю ганьбу свою!»?
    А епічна поема; Б комедія; В трагедія; Г сонет.
    Трагедія 1) Есхіл. Прометей закутий: Пер. Бориса Тена.
    2) Висоцька Н.Ю. та ін. Зарубіжна література: Підр. для 8 класу. – К.: Навчальна книга, 2004. С. 17.
    3) ЗНО2008. – К.: УЦОЯО, 2007. – С. 6878.
    3. Який зпоміж запропонованих поетичних фрагментів написаний гекзаметром?
    А «Так музики ж всякчас і знов! Щоб вірш твій завше був крилатий, щоб душу поривав – шукати нову блакить, нову любов»;
    Б «Аж моторошно робиться самому, коли згадаю праліс той заклятий, бір непрохідний в мороці страшному! Зі смертю лиш це можна порівняти. Та знову долю я знайшов щасливу, а як – про те ви будете читати»;
    В «Шукай людину скрізь: на бідному постої, у закутку нужди, й у пишному покої. Одна душа жива за сто Кааб дорожча! Чому ж ідеш до них? Шукай душі живої!»
    Г «Всяких людей надивився, міста їх і звичаї бачив, в морі ж багато біди і тілом зазнав, і душею, щоб і себе врятувать, і друзів додому вернути».
    «Всяких людей надивився, міста їх і звичаї бачив, в морі ж багато біди і тілом зазнав, і душею, щоб і себе врятувать, і друзів додому вернути». 1) Шалагінов Б. Б. Зарубіжна література: Підр. для 9 класу. – К.: Вежа, 2001. – С. 11.
    2) ЗНО2008. – К.: УЦОЯО, 2007. – С. 6878.
    4. Визначте рядок, де постійний епітет ужито правильно:
    А шоломосяйний Одіссей;
    Б прудконогий Одіссей;
    В велемудрий Одіссей;
    Г ніжний Одіссей.
    велемудрий Одіссей 1) Шалагінов Б. Б. Зарубіжна література:
    Підр. для 9 класу. – К.: Вежа, 2001. – С. 14.
    2) ЗНО2008. – К.: УЦОЯО, 2007. – С. 6878.
    5. Який зпоміж названих персонажів вважається «вічним образом»?
    А Харон;
    Б Агамемнон; В Ахілл; Г Прометей.
    Прометей 1) Літературознавчий словникдовідник: За ред. Р.Т.Гром’яка та ін. – К.: Академія, 1997. – С. 138.
    2) ЗНО2008. – К.: УЦОЯО, 2007. – С. 6878.
    6. Яка історична подія лягла в основу «Пісні про Роланда»?
    А похід іспанців у мавританські землі;
    Б похід маврів у іспанські землі;
    В похід іспанців у франкські землі;
    Г похід франків у іспанські землі.
    похід франків у іспанські землі 1) «Пісня про Роланда» // Від античності до класицизму: Хрестоматіяпосібник для 8 класу: Упор. Ковбасенко Ю. І. та ін. – К.: УАВЗЛ, 2001/2003. – С. 146.
    2) Шалагінов Б. Б. Зарубіжна література: Підр. для 9 класу. – К.: Вежа, 2001. – С. 4445.
    3) ЗНО2008. – К.: УЦОЯО, 2007. – С. 6878.
    7. Яка з перелічених тем є провідною в «Пісні про Роланда»?
    А боротьба за руку і серце чарівної дами; Б боротьба за зачаровані скарби; В боротьба за рідну віру;
    Г боротьба проти злих сил природи.
    боротьба за рідну віру 1) Від античності до класицизму: Хрестоматіяпосібник для 8 класу: Упор. Ковбасенко Ю. І. та ін. – К.: УАВЗЛ, 2001/2003. – С. 146, 305.
    2) Шалагінов Б. Б. Зарубіжна література: Підр. для 9 класу. – К.: Вежа, 2001. – С. 4445.
    3) ЗНО2008. – К.: УЦОЯО, 2007. – С. 6878.
    8. Хто додав епітет «божественна» до первісної назви («Комедія») поеми Данте?
    А Мольєр;
    Б Боккаччо;
    В Шіллер;
    Г Вольтер.
    Боккаччо 1) Данте Аліг’єрі // Українська літературна енциклопедія. – Т.2. – К.: УРЕ, 1990. – С. 15.
    2) Шалагінов Б. Б. Зарубіжна література: Підр. для 9 класу. – К.: Вежа, 2001. – С.52.
    ЗНО2008. – К.: УЦОЯО, 2007. – С. 6878.
    9. Який зпоміж запропонованих поетичних фрагментів написаний терциною?
    А «Немов кадило, цвіт димує в тишині, і серце скрипки десь тремкоче стоголосне. Меланхолійний вальс та очманіння млосне, як вівтар, небеса високі і смутні»;
    Б «І юних, і старих – всіх поглинає час, і невеликий нам дається днів запас. Ніщо не вічне тут: ми підемо так само, як ті, що вже пішли й що прийдуть після нас»; В «Я вже стояв під самою горою, коли пантера бистра, розшаліла, із шкурою плямистою, рябою, мене в моєму русі зупинила. Прогнать її – було і думать годі, і далі йти зробилося несила»; Г «Несіть мене звідсіль, вагони і фрегати! Тут обертаються всі людські сльози в твань! Чи правда, що не раз печальний дух Агати говорить: покидай світ злочину й страждань? Несіть мене звідсіль, вагони і фрегати!».
    «Я вже стояв під самою горою, коли пантера бистра, розшаліла, із шкурою плямистою, рябою, мене в моєму русі зупинила. Прогнать її – було і думать годі, і далі йти зробилося несила» 1) Шалагінов Б. Б. Зарубіжна література: Підр. для 9 класу. – К.: Вежа, 2001. – С. 52.
    2) Від античності до класицизму: Хрестоматіяпосібник для 8 класу: Упор. Ковбасенко Ю. І. та ін. – К.: УАВЗЛ, 2001/2003. – С. 228.
    3) ЗНО2008. – К.: УЦОЯО, 2007. – С. 6878.
    10. Кому з перелічених поетів належать ці рядки: «У кого кожний день в запасі півкоржа. У кого свій садок і хата не чужа, хто в рабстві не родивсь і сам рабів не має, у того світлий зір і радісна душа»?
    А Данте;
    Б Вергілій;
    В Петрарка;
    Г Омар Хайям.
    Омар Хайям 1) Висоцька Н.Ю. та ін. Зарубіжна література: Підр. для 8 класу. – К.: Навчальна книга, 2004. С. 62.
    2) Від античності до класицизму: Хрестоматіяпосібник для 8 класу: Упор. Ковбасенко Ю. І. та ін. – К.: УАВЗЛ, 2001/2003. – С. 220.
    3) ЗНО2008. – К.: УЦОЯО, 2007. – С. 6878.
    11. Який зпоміж запропонованих поетичних фрагментів належить до жанру рубаї?
    А «Скажено хлюпали припливи океанські, а я, колись глухий, як мозок дітвори, все за водою плив! І заколот гігантський зняли півострови, простори і вітри»; Б «Відходив день, і всі земні тварини звільняв вечірній присмерк від утоми; і тільки я, на всій землі єдиний, вів боротьбу самотнього сіроми з дорогою, а водночас з журбою, про що й скажу, в правдивості свідомий»; В «В твоєму погляді – і присмерк, і світання, як вечір грозовий, приносиш аромат. Німим стає герой з твого причарування, і сміливішає дитина во сто крат»; Г «І юних, і старих – всіх поглинає час, і невеликий нам дається днів запас. Ніщо не вічне тут: ми підемо так само, як ті, що вже пішли й що прийдуть після нас».
    «І юних, і старих – всіх поглинає час, і невеликий нам дається днів запас. Ніщо не вічне тут: ми підемо так само, як ті, що вже пішли й що прийдуть після нас» 1) Висоцька Н.Ю. та ін. Зарубіжна література: Підр. для 8 класу. – К.: Навчальна книга, 2004. С. 62.
    2) Від античності до класицизму: Хрестоматіяпосібник для 8 класу: Упор. Ковбасенко Ю. І. та ін. – К.: УАВЗЛ, 2001/2003. – С. 220.
    3) ЗНО2008. – К.: УЦОЯО, 2007. – С. 6878.
    12. Хто з перелічених героїнь є персонажем твору літератури Відродження?
    А Лорелея;
    Б Гретхен;
    В Пенелопа;
    Г Офелія.
    Офелія 1) Шекспір В. Гамлет (будьяке видання).
    2) ЗНО2008. – К.: УЦОЯО, 2007. – С. 6878.
    13. Хто з літературних персонажів прагнув у світі «зло знищити, беззаконня скасувати, сваволю впинити, помилки виправити»?
    А Роланд; Б Дон Кіхот; В Гамлет; Г Санчо Панса.
    Дон Кіхот 1) Сервантес М. Дон Кіхот. – Ч.І. – Р.2: Пер. М.Лукаша.
    2) ЗНО2008. – К.: УЦОЯО, 2007. – С. 6878.
    14. По скільки рядків мають строфи, з який складається цей вірш: «Де погляд ніжний, де чарівний вид; де постать горда, де струнка постава, де мова та бентежна й величава, що завдає негідникові встид? Де сміх, що жалить того, хто набрид? Де та душа, що, мов зоря яскрава, висока й гідна владарського права, небесний нам осяяла блакит? Я вами дихаю, для вас палаю, я народивсь для вашого єства, без вас мені нема й не треба раю; як радість відійшла моя жива, в словах надію я плекав безкраю, та вітер порозвіював слова»?
    А 2+3+3+2; Б 4+4+3+3; В 3+3+4+4; Г 4+4+4+2.
    4+4+3+3
    (сонет)
    1) Літературознавчий словникдовідник: За ред. Р.Т.Гром’яка та ін. – К.: Академія, 1997. – С. 648650.
    2) Від античності до класицизму: Хрестоматіяпосібник для 8 класу: Упор. Ковбасенко Ю. І. та ін. – К.: УАВЗЛ, 2003. – С. 310.
    3) ЗНО2008. – К.: УЦОЯО, 2007. – С. 6878.
    15. Кого Гамлет називає "літописцями століть”?
    А історіографів;
    Б акторів;
    В королів;
    Г могильників.
    акторів 1) Шекспір В. Гамлет, дія 2, сцена 2 (будьяке видання).
    2) ЗНО2008. – К.: УЦОЯО, 2007. – С. 6878.
    16. Якому літературному напряму були притаманні: прагнення вразити читача, пишна метафоричність, підкреслена схильність до контрасту й антитези?
    А романтизму; Б символізму; В бароко; Г реалізму.
    бароко 1) Літературознавчий словникдовідник: За ред. Р.Т.Гром’яка та ін. – К.: Академія, 1997. – С. 138.
    2) ЗНО2008. – К.: УЦОЯО, 2007. – С. 7980.
    2) Шалагінов Б. Б. Зарубіжна література: Підр. для 9 класу. – К.: Вежа, 2001. – С.84.
    ЗНО2008. – К.: УЦОЯО, 2007. – С. 6878.
    17. Що означає слово "класицизм” у перекладі з латини?
    А правильний;
    Б гармонійний;
    В зразковий;
    Г урівноважений.
    зразковий 1) Літературознавчий словникдовідник: За ред. Р.Т.Гром’яка та ін. – К.: Академія, 1997. – С. 353354.
    2) Шалагінов Б. Б. Зарубіжна література: Підр. для 9 класу. – К.: Вежа, 2001. – С.9293.
    3) ЗНО2008. – К.: УЦОЯО, 2007. – С. 6878.
    18. Мистецтво якої доби представники класицизму вважали взірцем художньої досконалості?
    А бароко;
    Б античності;
    В Відродження;
    Г Середньовіччя.
    античності 1) Літературознавчий словникдовідник: За ред. Р.Т.Гром’яка та ін. – К.: Академія, 1997. – С. 353354.
    2) Шалагінов Б. Б. Зарубіжна література: Підр. для 9 класу. – К.: Вежа, 2001. – С.9293.
    3) ЗНО2008. – К.: УЦОЯО, 2007. – С. 6878.
    19. Визначте літературний напрям, представникам якого адресована порада: «Сюжет високий ви обрали чи жартливий – уму коритися повинні завжди співи, бо римі з розумом не слід ворогувать. Вона – невільниця і мусить послух мать»?
    А реалізм; Б романтизм; В бароко; Г класицизм.
    класицизм 1) Літературознавчий словникдовідник: За ред. Р.Т.Гром’яка та ін. – К.: Академія, 1997. – С. 353354.
    2) Шалагінов Б. Б. Зарубіжна література: Підр. для 9 класу. – К.: Вежа, 2001. – С.9293.
    3) Від античності до класицизму: Хрестоматіяпосібник для 8 класу: Упор. Ковбасенко Ю. І. та ін. – К.: УАВЗЛ, 2001/2003. – С. 638644.
    4) ЗНО2008. – К.: УЦОЯО, 2007. – С. 6878.
    20. У якому рядку перелічені письменники доби Просвітництва?
    А Шіллер, Гете, Гюго; Б Шіллер, Гете, Мольєр; В Шіллер, Гете, Вольтер; Г Шіллер, Гете, Буало.
    Шіллер, Гете, Вольтер 1) Шалагінов Б. Б. Зарубіжна література: Підр. для 9 класу. – К.: Вежа, 2001. – С.102145.
    2) ЗНО2008. – К.: УЦОЯО, 2007. – С. 6878.
    21. Герой якого твору виголошує фразу, яка стала крилатою: «Теорія завжди, мій друже, сіра, а древо жизні – золоте»?
    А «Фауст»;
    Б «Божественна комедія»;
    В «Гамлет»;
    Г «Пісня про Роланда».
    «Фауст» 1) Гете Й.В. Фауст. – Ч. І: Пер. М.Лукаша.
    2) ЗНО2008. – К.: УЦОЯО, 2007. – С. 6878.
    22. У якому творі літератури ХХ ст. є відлуння образу Мефістофеля з трагедії «Фауст»?
    А «Старий і море»;
    Б «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…»;
    В «Чума»;
    Г «Майстер і Маргарита».
    «Майстер і Маргарита» 1) Булгаков М. Майстер і Маргарита (будьяке видання).
    2) Волощук Є. В. Зарубіжна література: Підр. для 11 класу. – К.: Ґенеза, 2004. – С. 243.
    3) ЗНО2008. – К.: УЦОЯО, 2007. – С. 6878.
    23. Який зпоміж названих персонажів вважається «вічним образом»?
    А Санчо Панса;
    Б Гектор;
    В Журден;
    Г Фауст.
    Фауст 1) Літературознавчий словникдовідник: За ред. Р.Т.Гром’яка та ін. – К.: Академія, 1997. – С. 138.
    2) ЗНО2008. – К.: УЦОЯО, 2007. – С. 6878.
    24. Укажіть рядок із характерною ознакою романтизму:
    А широке використання звукопису, навіювання певного настрою; Б суворе дотримання чітких правил і норм; В наявність мотивів світової скорботи; Г відмова від усталених норм, нестримне експериментаторство.
    наявність мотивів світової скорботи 1) Літературознавчий словникдовідник: За ред. Р.Т.Гром’яка та ін. – К.: Академія, 1997. – С. 612615.
    2) Шалагінов Б. Б. Зарубіжна література: Підр. для 9 класу. – К.: Вежа, 2001. – С. 146150.
    3) ЗНО2008. – К.: УЦОЯО, 2007. – С. 6878.
    25. Яка характерна риса романтизму втілена у вірші Гейне «Не знаю, що стало зо мною…»?
    А наявність байронічного героя;
    Б наявність фольклорного персонажа;
    В наявність мотиву романтичного бунту;
    Г наявність мотиву самотності.
    наявність фольклорного персонажа 1) Шалагінов Б. Б. Зарубіжна література: Підр. для 9 класу. – К.: Вежа, 2001. – С. 181182.
    2) ЗНО2008. – К.: УЦОЯО, 2007. – С. 6878.
    26. Яка з перелічених рис романтизму втілена в «Крихітці Цахесі» Гофмана?
    А наявність головного героя – похмурого одинака із загадковим минулим;
    Б протиставлення двох світів: філістерів та ентузіастів;
    В провідна роль мотивів національної туги;
    Г домінування мотивів світової скорботи.
    протиставлення двох світів: філістерів та ентузіастів 1) Висоцька Н.Ю. та ін. Зарубіжна література: Підр. для 8 класу. – К.: Навчальна книга, 2004. С. 236.
    2) ЗНО2008. – К.: УЦОЯО, 2007. – С. 6878.
    27. Визначте автора твору, де є такий портретгротеск: «Голова в потвори глибоко запала між плечима, на спині виріс горб, як гарбуз, а зразу ж від грудей звисали тонкі, немов ліщинові палички, ноги, тож весь він був схожий на роздвоєну редьку»?
    А Байрон; Б Гофман;В Пушкін; Г Лермонтов.
    Гофман 1) Гофман Е.Т.А. Крихітка Цахес: Пер. С.Сакидона.
    2) ЗНО2008. – К.: УЦОЯО, 2007. – С. 6878.
    28. Прочитайте твердження і дайте відповідь на запитання:
    1. Письменникиромантики ігнорували національний колорит й орієнтувалися на зразки античного мистецтва.
    2. Письменникиромантики використовували фольклорні мотиви.
    А правильним є перше твердження; Б правильним є друге твердження; В правильними є обидва твердження;Г обидва твердження є неправильними.
    правильним є друге твердження (письменникиромантики використовували фольклорні мотиви) 1) Літературознавчий словникдовідник: За ред. Р.Т.Гром’яка та ін. – К.: Академія, 1997. – С. 612615.
    2) Шалагінов Б. Б. Зарубіжна література: Підр. для 9 класу. – К.: Вежа, 2001. – С. 146150.
    3) ЗНО2008. – К.: УЦОЯО, 2007. – С. 6878.
    29. Хто є автором цього вірша: «Великі та німі Гиреїв двір і сад! По ґанках, що мели покірних баш тюрбани, через потуги трон і любощів дивани літає сарана, повзе холодний гад. Повився темний плющ і дикий виноград по вікнах, по стіні подобою альтани; «руїна» – пише тут на мурах гість незнаний, як Валтасарові, на віковічний згад. А в залі ще стоїть окраса мармурова: гарему то фонтан. Сльоза його перлова спадає по сльозі і промовля щомить: "О де ви, де тепер, любов, могуття й славо, що мали у віках сіяти величаво? Ганьба! Немає вас, а джерело дзвенить”»?
    А Пушкін; Б Лермонтов; В Гейне; Г Міцкевич.
    Міцкевич 1) Міцкевич А. Кримські сонети: Пер. М.Рильського.
    2) ЗНО2008. – К.: УЦОЯО, 2007. – С. 6878.
    30. Укажіть рядок із характерними ознаками реалізму:
    А наявність героя – носія однієї домінуючої пристрасті; Б порушення всіх норм і правил, герой – самотній бунтівник; В правдоподібне зображення життя людини та суспільства, аналіз законів суспільного розвитку; Г настанова на музичність і нечіткість сенсу фрази, широке використання звукопису, навіювання певного настрою.
    правдоподібне зображення життя людини та суспільства, аналіз законів суспільного розвитку 1) Літературознавчий словникдовідник: За ред. Р.Т.Гром’яка та ін. – К.: Академія, 1997. – С. 584585.
    2) ЗНО2008. – К.: УЦОЯО, 2007. – С. 6878.
    31. Що складає основу сюжету повісті "Мертві душі”?
    А історія життя шахрая Чичикова;
    Б подорож Чичикова російською провінцією;
    В знайомство героя з поміщиками, чиновниками;
    Г шахрайська операція з купівлі "мертвих душ”.
    шахрайська операція з купівлі "мертвих душ” 1) Гоголь М. Мертві душі (будьяке видання).
    2) ЗНО2008. – К.: УЦОЯО, 2007. – С. 6878.
    32. Яким зображує Гобсека Бальзак?
    А служником золота і водночас філософом, що провидів потаємну суть буржуазного суспільства; Б жалюгідним скнарою, що не вміє дотримувати слова і цінує лише прибутки; В злим генієм, позбавленим почуття справедливості; Г доброчинцем, який позичає гроші під низькі проценти і цим допомагає клієнтам.
    служником золота і водночас філософом, що провидів потаємну суть буржуазного суспільства 1) Пронкевич О. М. Зарубіжна література: Підр. для 10 класу. – К.: ЗодіакЕко, 2004. – С. 8990.
    2) ЗНО2008. – К.: УЦОЯО, 2007. – С. 6878.
    33. Визначте провідну думку повісті "Гобсек”:
    А світом правлять гроші, адже за них можна придбати практично все;
    Б влада грошей навіть непересічну людину перетворює на вексель, автомат;
    В золото приносить владу та достаток, тому його накопичення є шляхом до незалежності;
    Г золото є «душею» капіталістичного суспільства.
    влада грошей навіть непересічну людину перетворює на вексель, автомат 1) Пронкевич О. М. Зарубіжна література: Підр. для 10 класу. – К.: ЗодіакЕко, 2004. – С. 8687, 8990.
    2) ЗНО2008. – К.: УЦОЯО, 2007. – С. 6878.
    34. Що є головною причиною злочину Родіона Раскольникова?
    А прагнення до збагачення шляхом привласнення майна старої лихварки;Б задоволення почуття помсти за злиденне життя та постійні приниження; В намагання перешкодити шлюбу «за розрахунком» сестри Дуні з Лужиним, якого вона не кохала; Г спроба перевірити теорію на практиці.
    спроба перевірити теорію на практиці 1) Пронкевич О. М. Зарубіжна література: Підр. для 10 класу. – К.: ЗодіакЕко, 2004. – С. 175176.
    2) ЗНО2008. – К.: УЦОЯО, 2007. – С. 6878.
    35. У якому творі висловлено думку: «Розкрити себе і втаїти митця – цього прагне мистецтво»?
    А «Анна Кареніна»; Б «Війна і мир»; В «Злочин і кара»; Г «Портрет Доріана Грея».
    «Портрет Доріана Грея» 1) Уайльд О. Портрет Доріана Грея.: Пер. Р.Доценка.
    2) ЗНО2008. – К.: УЦОЯО, 2007. – С. 6878.
    36. Хто є автором рядків: «О Капітан! мій Капітан! Позаду путь трудна, всі бурі корабель здолав, і слава нам луна»?
    А Рембо;
    Б Вітмен; В Рільке; Г Бодлер.
    Вітмен 1) Вітмен В. О Капітан…: Пер. М.Стріхи.
    2) ЗНО2008. – К.: УЦОЯО, 2007. – С. 6878.
    37. Хто є автором рядків: «Я блискавицями роздерте небо знаю, прибої, течії, смеркання голубі, світанки, збуджені, мов голубині зграї, і те, що може лиш примаритись тобі»?
    А Бодлер; Б Верлен; В Рембо; Г Вітмен.
    Рембо 1) Рембо А. П’яний корабель: Пер. В.Ткаченка.
    2) ЗНО2008. – К.: УЦОЯО, 2007. – С. 6878.
    38. Хто з поетів ХХ століття є автором вірша, що починається словами: «Ось дерево звелось. О виростання! О спів Орфея! Співу повен слух. І змовкло все, та плине крізь мовчання новий початок, знак новий і рух…»?
    А Блок; Б Ахматова; В Рільке; Г Пастернак.
    Рільке 1) Рільке Р.М. Сонети до Орфея: Пер. М.Бажана.
    2) ЗНО2008. – К.: УЦОЯО, 2007. – С. 6878.
    39. Що символізує червоний колір у фіналі вірша Аполлінера «Зарізана голубка й водограй»: «…Олеандри всі в крові і сонце ранене в траві на багрянистім горизонті»?
    А схильність поета до розгляду екологічних проблем;
    Б захоплення поета імпресіоністичним живописом;
    В співчуття поета до жертв кривавої війни;
    Г поетизацію краси природи шляхом оспівування палахкотіння заходу сонця.
    співчуття поета до жертв кривавої війни 1) Волощук Є. В. Зарубіжна література: Підр. для 11 класу. – К.: Ґенеза, 2005. – С. 98101.
    2) ЗНО2008. – К.: УЦОЯО, 2007. – С. 6878.
    40. Що вважає М.Булгаков найгіршою людською вадою, зображуючи єршалаїмський світ?
    А брехня;
    Б підлість;
    В боягузтво;
    Г жадібність.
    боягузтво 1) Волощук Є. В. Зарубіжна література: Підр. для 11 класу. – К.: Ґенеза, 2004. – С. 244246.
    2) ЗНО2008. – К.: УЦОЯО, 2007. – С. 6878.
    41. Епіграфом до якого твору став вислів Даніеля Дефо: «Якщо вільно зобразити ув’язнення через інше ув’язнення, то й вільно зобразити будьякий реально існуючий предмет через щось зовсім неіснуюче»?
    А «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…»; Б «Старий і море»; В «Перевтілення»; Г «Чума».
    «Чума» 1) Камю А. Чума (будьяке видання).
    ЗНО2008. – К.: УЦОЯО, 2007. – С. 6878.
    42. Від твору якої літератури походить назва оповідання Белля «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…»?
    А давньоримської;
    Б давньогрецької;
    В перськотаджицької;
    Г іспанської.
    давньогрецької 1) Волощук Є. В. Зарубіжна література: Підр. для 11 класу. – К.: Ґенеза, 2004. – С.297300.
    2) Ковбасенко Ю.І., Ковбасенко Л.В. Зарубіжна література: Підр. для 7 класу. – К.: Грамота, 2007. – С. 273.
    2) ЗНО2008. – К.: УЦОЯО, 2007. – С. 6878.
    43. Хто з героїв літератури ХХ ст. каже: «Людина створена не для поразки…, людину можна знищити, а здолати не можна»?
    А Ріє; Б Сантьяго; В Рамбер; Г безіменний герой «Подорожнього…».
    Сантьяго 1) Хемінгуей Е. Старий і море: Пер. В.Митрофанова.
    2) ЗНО2008. – К.: УЦОЯО, 2007. – С. 6878.
    44. У якому рядку перелічені письменникипостмодерністи?
    А Павич, Еко, Хемінгуей; Б Павич, Еко, Зюскінд; В Павич, Еко, Камю; Г Павич, Еко, Кафка.
    Павич, Еко, Зюскінд 1) Від авангарду до постмодернізму: Посібникхрестоматія із зарубіжної літератури для 11 класу середніх навчальних закладів з українською мовою навчання (2ге видання, виправлене і доповнене) / Упор. Ковбасенко Ю. І. та ін. – К.: Грамота, 2006.
    2) Волощук Є. В. Зарубіжна література: Підр. для 11 класу. – К.: Ґенеза, 2004.
    3) ЗНО2008. – К.: УЦОЯО, 2007. – С. 6878
    45. Хто здійснив повний переклад поем «Іліада» і «Одіссея» українською мовою?
    А Микола Лукаш;
    Б Григорій Кочур;
    В Леонід Первомайський;
    Г Борис Тен.
    Борис Тен 1) Програма ЗНО2008 із зарубіжної літератури (testportal.com.ua).
    46. Установіть відповідність між письменниками та літературними жанрами, у яких вони досягли найбільших успіхів:
    1 Петрарка;
    2 Сервантес;
    3 Мольєр;
    4 Вергілій.
    А комедія;
    Б роман;
    В трагедія;
    Г сонет;
    Д епічна поема.
    Петрарка сонет;
    Сервантес роман;
    Мольєр комедія;
    Вергілій епічна поема
    1) ЗНО2008. – К.: УЦОЯО, 2007. – С. 6878.
    2) Програма ЗНО2008 із зарубіжної літератури (testportal.com.ua).
    47. Установіть відповідність між персонажем і твором, де він діє:
    1 Вагнер;
    2 Гектор;
    3 Лорелея;
    4 Данте.
    А «Божественна комедія»;
    Б «Не знаю, що стало зо мною…»;
    В «Фауст»;
    Г «Малюк Цахес»;
    Д «Іліада».
    Вагнер «Фауст»;
    Гектор «Іліада»;
    Лорелея «Не знаю, що стало зо мною…»;
    Данте «Божественна комедія»
    1) ЗНО2008. – К.: УЦОЯО, 2007. – С. 6878.
    2) Програма ЗНО2008 із зарубіжної літератури (testportal.com.ua).
    48. Установіть відповідність між літературними творами та національними літературами, до яких вони належать:
    1 «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…»;
    2 «Злочин і кара»;
    3 «Альбатрос»;
    4 «Старий і море».
    А французька; Б російська; В італійська;Г німецька; Д американська.
    «Подорожній…» німецька;
    «Злочин і кара» російська;
    «Альбатрос» французька;
    «Старий і море» американська
    1) ЗНО2008. – К.: УЦОЯО, 2007. – С. 6878.
    2) Програма ЗНО2008 із зарубіжної літератури (testportal.com.ua).
    49. Установіть відповідність між жанром і назвою твору:
    1 трагедія;
    2 комедія;
    3 сонет;
    4 епічна поема.
    А «Міщаниншляхтич»; Б «Фауст»;
    В «Як не любов, то що це бути може…»; Г «Малюк Цахес»; Д «Пісня про Роланда».
    трагедія – «Фауст»;
    комедія – «Міщаниншляхтич»;
    сонет – «Як не любов…»;
    епічна поема – «Пісня про Роланда»
    трагедія – «Фауст»;
    комедія – «Міщаниншляхтич»;
    сонет – «Як не любов…»;
    епічна поема – «Пісня про Роланда»
    50. Установіть відповідність між типом літературного героя та літературним напрямом (добою):
    1 носій однієї домінуючої пристрасті, риси характеру;
    2 незвичайна особистість, одинак зі страдницькою душею;
    3 типовий представник певного суспільного прошарку, конкретної епохи;
    4 природна людина, вихована за законами розуму та природи.
    А Просвітництво;
    Б реалізм;
    В романтизм;
    Г класицизм;
    Д бароко.
    носій однієї домінуючої пристрасті, риси характеру – класицизм;
    незвичайна особистість, одинак зі страдницькою душею – романтизм;
    типовий представник певного суспільного прошарку – реалізм;
    природна людина, вихована за законами розуму та природи – Просвітництво
    1) ЗНО2008. – К.: УЦОЯО, 2007. – С. 6878.
    2) Програма ЗНО2008 із зарубіжної літератури (testportal.com.ua).
    51. Установіть відповідність між поетичними фрагментами та їх авторами:
    1 «Природа – храм живий, де символів ліси спостерігають нас і наші всі маршрути»;
    2 «Себе я оспівую – просту, окрему особу, проте вживаю слово "Демократичність” і термін "Людський загал”»;
    3 «Так музики ж всякчас і знов! Щоб вірш твій завше був крилатий, щоб душу поривав – шукати нову блакить, нову любов»;
    4 «А чорне, біле Е, червоне І, зелене У, синє О – про вас я нині б розповів: А – чорних мух корсет, довкола смітників кружляння їх прудке, дзижчання тороплене».
    А Рільке;
    Б Бодлер;
    В Рембо;
    Г Вітмен;
    Д Верлен.
    «Природа – храм живий…» Бодлер;
    «Себе я оспівую…» Вітмен;
    «Так музики ж всякчас і знов…» Верлен;
    «А чорне, біле Е…» Рембо
    1) ЗНО2008. – К.: УЦОЯО, 2007. – С. 6878.
    2) Програма ЗНО2008 із зарубіжної літератури (testportal.com.ua).
    52. Установіть відповідність між назвами віршів і прізвищами поетів:
    1 «Визначення поезії»;
    2 "Довкола жовтий вечір ліг”;
    3 «Весно, весно, без меж і без краю...»;
    4 «А ви змогли б?».
    А Блок; Б Маяковський;
    В Ахматова; Г Пастернак; Д Рільке.
    «Визначення поезії» Пастернак;
    "Довкола жовтий вечір ліг” – Ахматова;
    «Весно, весно…» Блок;
    «А ви змогли б?» Маяковський
    1) ЗНО2008. – К.: УЦОЯО, 2007. – С. 6878.
    2) Програма ЗНО2008 із зарубіжної літератури (testportal.com.ua).
    53. Установіть відповідність між персонажем і автором твору:
    1 Рамбер; 2 Сантьяго; 3 Пікерінг; 4 Берліоз.
    А Белль; Б Шоу; В Булгаков; Г Камю; Д Хемінгуей.
    Рамбер – Камю; Сантьяго – Хемінгуей;
    Пікерінг – Шоу;
    БерліозБулгаков
    1) ЗНО2008. – К.: УЦОЯО, 2007. – С. 6878.
    2) Програма ЗНО2008 із зарубіжної літератури (testportal.com.ua).
    54. Установіть відповідність між твором і його жанром:
    1 «Прометей прикутий»;
    2 «Пігмаліон»;
    3 «Собор Паризької Богоматері»;
    4 «Іліада».
    А епічна поема;
    Б історичний роман;
    В комедія;
    Г трагедія;
    Д сонет.
    «Прометей прикутий» трагедія;
    «Пігмаліон» комедія;
    «Собор Паризької Богоматері» історичний роман;
    «Іліада» епічна поема
    1) ЗНО2008. – К.: УЦОЯО, 2007. – С. 6878.
    2) Програма ЗНО2008 із зарубіжної літератури (testportal.com.ua).
    55. Установіть відповідність між персонажами та авторами творів:
    1 Ріє;
    2 Еней;
    3 Ієшуа;
    4 Раскольников.
    А Вергілій; Б Достоєвський; В Верлен; Г Камю; Д Булгаков.
    Ріє – Камю;
    Еней – Вергілій;
    Ієшуа – Булгаков;
    Раскольников Достоєвський
    1) ЗНО2008. – К.: УЦОЯО, 2007. – С. 6878.
    2) Програма ЗНО2008 із зарубіжної літератури (testportal.com.ua).
    56. Установіть послідовність виникнення літературних напрямів:
    А експресіонізм;
    Б класицизм;
    В екзистенціалізм;
    Г романтизм.
    Класицизм; романтизм; експресіонізм; екзистенціалізм 1) ЗНО2008. – К.: УЦОЯО, 2007. – С. 6878.
    2) Програма ЗНО2008 із зарубіжної літератури (testportal.com.ua).
    57. Установіть послідовність написання творів:
    А «Собор Паризької Богоматері»;
    Б «Дон Кіхот»;
    В «Іліада»;
    Г «Анна Кареніна».
    «Іліада»;
    «Дон Кіхот»; «Собор Паризької Богоматері»;
    «Анна Кареніна».
    1) ЗНО2008. – К.: УЦОЯО, 2007. – С. 6878.
    2) Програма ЗНО2008 із зарубіжної літератури (testportal.com.ua).
    58. Установіть послідовність написання творів, де діють такі герої:
    А Рамбер; Б Сібіл Вейн; В Журден; Г Олів’єр.
    Олів’єр;
    Журден;
    Сібіл Вейн;
    Рамбер
    1) ЗНО2008. – К.: УЦОЯО, 2007. – С. 6878.
    2) Програма ЗНО2008 із зарубіжної літератури (testportal.com.ua).
    59. Установіть послідовність відвідин Чичиковим поміщиків:
    А Плюшкін;
    Б Манілов; В Собакевич; Г Коробочка.
    Манілов; Коробочка;
    Собакевич; Плюшкін
    1) ЗНО2008. – К.: УЦОЯО, 2007. – С. 6878.
    2) Програма ЗНО2008 із зарубіжної літератури (testportal.com.ua).
    60. Установіть послідовність написання творів, що починаються такими рядками:
    А «Стомившися, вже смерті я благаю…»;
    Б «Шукай людину скрізь: на бідному постої, у закутку нужди, й у пишному покої…»; В «Під мостом Мірабо струмує Сена так і любов біжить у тебе в мене журба і втіха крутнява шалена…»;
    Г «Найперше – музика у слові! Бери ж із розмірів такий, що плине, млистий і легкий, а не тяжить, немов закови…».
    «Шукай людину скрізь…» (Омар Хайям);
    «Стомившися, вже смерті я благаю…» (В.Шекспір);
    «Найперше – музика у слові!..» (П.Верлен);
    «Під мостом Мірабо струмує Сена…» (Гійом Аполлінер).
    1) ЗНО2008. – К.: УЦОЯО, 2007. – С. 6878.
    2) Програма ЗНО2008 із зарубіжної літератури (testportal.com.ua).


    http://www.parta.com.ua/ext_testing/answer/2008/world_liter/
    Категория: Новости образования | Просмотров: 514 | Добавил: Professor | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    Имя *:
    Email *:
    Код *:
    Copyright MyCorp © 2024
    Сделать бесплатный сайт с uCoz